Гупалюк М.М.– викладач фізики, категорія вища.

Має педагогічне звання  старший викладач.

Розкриває соціокультурне значення сучасної фізики, як невід’ємної складової культури інформаційного суспільства.

Головна мета викладача – розвиток особистості учня засобами фізики як предмета. Вміло інтегрує курс фізики з спеціальними дисциплінами: с/г машинами, тракторами, автомобілями, електротехнікою.

 Присяжна О.Є.– майстер виробничого навчання з професії оператор комп’ютерного набору, обліковець з реєстрації бухгалтерських даних. Володіє методикою проведення уроків майстра виробничого навчання . використовує різноманітні методи і методичні прийоми. Вміло активізує роботу учнів на етапах вступного, поточного і заключного інструктажів. Використовує мультимедійні  засоби навчання – побудови діаграм результатів роботи учнів під час уроків виробничого навчання, створює слайди бланків бухгалтерських документів.

Залужець С.Ф.- майстер виробничого навчання з професії перукар. Використовує інтерактивні методи проведення уроків виробничого навчання, моделює зачіски за допомогою комп’ютерних програм. Здійснює виховання учнів, формує смаки майбутніх перукарів, співпрацює з косметичними фірмами, виховує  високу культуру і креативність фахівців.

Олеярник М.С. –  майстер виробничого навчання з професії оператор комп’ютерного набору, обліковець з реєстрації бухгалтерських даних. Володіє педагогічним досвідом тактом і майстерністю. Особливу увагу приділяє формуванню колективу учнівської групи. Створює позитивну ауру в колективі, вміло проводить виховні заходи. Найбільшу естетичну цінність представляють такі як «Ой у лузі червона калина» «Мамине слово, мамина пісня», «Ісус у серці кожного», «Терниста дорога Ісуса Христа». Сприяє вихованню християнських цінностей у молодого покоління. Підтримує добрі контакти з батьками учнів.

Олеярник І. І. – викладач вищої категорії, старший викладач.

Тема досвіду: Використання  комп’ютерної техніки  у викладанні спец. дисциплін

Зміст досвіду: Використання комп’ютерного моделювання двигуна внутрішнього згорання в трьохвимірному просторі. Реалістичне зображення роботи механізмів і систем двигуна

Купин М. В. – викладач вищої категорії , викладач методист.

Тема досвіду: Використання комп’ютерно-зорієнтованих методів навчання на уроках.

Зміст досвіду: Цілеспрямовано і наполегливо розвиває в учнів уміння і навики раціональної праці, забезпечує ефективне розвивання навчання, використовує комп’ютерні засоби навчання: аудіо книги, компакт  диск, дискети з опорними схемами.

Шумляковський В.В. – викладач інформатики. Майстерний вчитель – той, хто може знайти золоту середину між вимогливістю до учня та розумінням психології дитини.

Проблема над якою працює: Використання сучасних методів навчання з метою всебічного розвитку учнів на уроках інформатики.

Інновації: Проектна діяльність, інтегровані уроки, інтерактивні технології навчання.

Педагогічне кредо: “Щоб вести дітей за собою, необхідно самому рухатися, не зупиняючись”.

Категорія: Атестація

Коментарі вимкнено