Гупалюк М.М.– викладач фізики, категорія вища.
Має педагогічне звання старший викладач.
Розкриває соціокультурне значення сучасної фізики, як невід’ємної складової культури інформаційного суспільства.
Головна мета викладача – розвиток особистості учня засобами фізики як предмета. Вміло інтегрує курс фізики з спеціальними дисциплінами: с/г машинами, тракторами, автомобілями, електротехнікою.
Присяжна О.Є.– майстер виробничого навчання з професії оператор комп’ютерного набору, обліковець з реєстрації бухгалтерських даних. Володіє методикою проведення уроків майстра виробничого навчання . використовує різноманітні методи і методичні прийоми. Вміло активізує роботу учнів на етапах вступного, поточного і заключного інструктажів. Використовує мультимедійні засоби навчання – побудови діаграм результатів роботи учнів під час уроків виробничого навчання, створює слайди бланків бухгалтерських документів.
Залужець С.Ф.- майстер виробничого навчання з професії перукар. Використовує інтерактивні методи проведення уроків виробничого навчання, моделює зачіски за допомогою комп’ютерних програм. Здійснює виховання учнів, формує смаки майбутніх перукарів, співпрацює з косметичними фірмами, виховує високу культуру і креативність фахівців.
Олеярник М.С. – майстер виробничого навчання з професії оператор комп’ютерного набору, обліковець з реєстрації бухгалтерських даних. Володіє педагогічним досвідом тактом і майстерністю. Особливу увагу приділяє формуванню колективу учнівської групи. Створює позитивну ауру в колективі, вміло проводить виховні заходи. Найбільшу естетичну цінність представляють такі як «Ой у лузі червона калина» «Мамине слово, мамина пісня», «Ісус у серці кожного», «Терниста дорога Ісуса Христа». Сприяє вихованню християнських цінностей у молодого покоління. Підтримує добрі контакти з батьками учнів.
Олеярник І. І. – викладач вищої категорії, старший викладач.
Тема досвіду: Використання комп’ютерної техніки у викладанні спец. дисциплін
Зміст досвіду: Використання комп’ютерного моделювання двигуна внутрішнього згорання в трьохвимірному просторі. Реалістичне зображення роботи механізмів і систем двигуна
Купин М. В. – викладач вищої категорії , викладач методист.
Тема досвіду: Використання комп’ютерно-зорієнтованих методів навчання на уроках.
Зміст досвіду: Цілеспрямовано і наполегливо розвиває в учнів уміння і навики раціональної праці, забезпечує ефективне розвивання навчання, використовує комп’ютерні засоби навчання: аудіо книги, компакт диск, дискети з опорними схемами.
Шумляковський В.В. – викладач інформатики. Майстерний вчитель – той, хто може знайти золоту середину між вимогливістю до учня та розумінням психології дитини.
Проблема над якою працює: Використання сучасних методів навчання з метою всебічного розвитку учнів на уроках інформатики.
Інновації: Проектна діяльність, інтегровані уроки, інтерактивні технології навчання.
Педагогічне кредо: “Щоб вести дітей за собою, необхідно самому рухатися, не зупиняючись”.